ELBRUS Ralph II - pánská prošívaná vesta

Kód: 4266/S 4266/M 4266/L 4266/XL 4266/XXL Zvolte variantu
Novinka
Neohodnoceno
Značka: Elbrus
1 898 Kč 1 569 Kč bez DPH
Vyprodáno Skladem ext. Skladem ext. Skladem ext. Skladem ext. Zvolte variantu
Varianta
Možnosti doručení

Mužná elegance v každodenním stylu - to je pánská vesta Ralph.

Detailní informace

Detailní popis produktu

ELBRUS Ralph II - pánská prošívaná vesta

ELBRUS Ralph II - pánská prošívaná vesta

Tato prošívaná vesta s odolným povrchem a sofistikovaným designem nabízí nejen teplo, ale i výrazný vzhled. Lehká, ale odolná, je ideální pro každodenní nošení. Kvalitní materiály a praktické detaily z ní dělají výjimečný kousek pro ty, kteří očekávají vysoký výkon i v módním světě. S inovativní technologií 4-way stretch vám poskytne maximální pohodlí a volnost pohybu. Stává se nenahraditelným partnerem i pro nošení do přírody. Kvalitní materiály a praktické detaily dodávají této vestě exkluzivní vzhled.

Použité technologie:

ELBRUS Ralph II - pánská prošívaná vesta

DWR COATING

 Povrchová úprava aplikovaná na materiál zajišťující vysokou odolnost proti vodě. Díky dalšímu hydrofobnímu povlaku jsou kapičky vody zavěšeny a odvalují se z vnější vrstvy tkaniny.
ELBRUS Ralph II - pánská prošívaná vesta

4 WAY STRETCH

 Pružný materiál, který výrazně zvyšuje vaše pohodlí a neomezuje vaše pohyby díky své 4-směrné pružnosti.

Použité materiály:

  • Svršek: 100% Nylon / 96% Polyester, 4% Elastan
  • Výplň: 100% Polyester, 120 g/m² 

Doplňkové parametry

Kategorie: Prošívané bundy a vesty
Pohlaví: Muži
Využití: Město, Turistika
Barva: Černá
Technologie: DWR COATING, 4 WAY STRETCH
size_system: INT
Použitý materiál: 100% Nylon / 96% Polyester, 4% Elastan

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

O značce ELBRUS

Značka je určena pro všechny příznivce pohybu na čerstvém vzduchu, kteří se rádi odlišují. Její výrobky – stylové, pohodlné, s nevšedním designem – skvěle zapadají do potřeb aktivních, mladých lidí. Elbrus však nejsou pouze atraktivní výrobky, ale také ideologie obsažená v hesle „Remember to explore“ vybízející k objevování nových míst, dojmů a k aktivitě. To všechno rozhodlo o tom, že si značka velmi rychle získala široký okruh příznivců v celé Evropě.